mandag 27. desember 2010

Hemmeligheter..

Det blir litt hemmelighetskremmerier og rare spørsmål rundt det å skulle sy julepresanger.."Hvilken farge var det du skulle male den veggen din igjen..?Hmm..hun har ingen puter i sofaen.."Kan jeg få se på den fiiine utsikten fra soverommet eeen gang til..? Hmm..her har hun en romantisk stil"..




Her er resultatet av all fiskingen hos en av mine kjære venninner (ingen sofaputer, og lilla vegg i nær framtid..:)






Putene er sydd med konvoluttåpning.. her ser du dem på baksiden..




Jeg kjenner jeg klør i fingrene etter å begynne på diverse maleprosjekter, men ettersom gradestokken viser det den gjør får jeg ta til takke med sofakroken og giganøstene mine;)


Jeg og barna har romjulsferie nå..brettspill, aking, julefilmer,besøk  og bare kos:) Måtte ferien vare leeenge! 








19 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Så nydelige puter du har sydd, akkurat slik jeg liker det :)
    Håper at du har hatt en fin jul, og at et ikke ble alt for travelt med 11 stykker. Selv hadde jeg en stille og herlig julefeiring.
    Etter noen få dager fri, er det nå tilbake til jobb og hverdag.
    Må innrømme at det hadde vært godt med noen dager til med fri :)

    Ha en herlig romjulsferie:)
    Klem fra Trine.

    SvarSlett
  2. Putene var sååå skjønne. Tror jeg må ønske meg noen. Klem mamma.

    SvarSlett
  3. Veldig fine puter:) Likte spesielt den øverste!

    Jeg søkte litt på nettet og fant fiducia-vasen her:http://www.huset-shop.com
    Hvis du har tenkt til å ta deg en Oslo tur i nærmeste fremtid, finnes vasen på Illum bolighus i House of Oslo!

    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Ååå heldige venninne! Finfine puter. Så kjekt å få noe som det er lagt så mye omtanke i, det er de beste gavene! Fortsatt god romjul!

    SvarSlett
  5. Nydelige puter!! De falt sikkert i smak! :-)

    SvarSlett
  6. Så fine Christine! har nok sagt det før...men må bare si det enda en gang..Det er så inspirerende å titte innom deg:) og de vimplene dine er så skjønne, tror jeg skal prøve å lage noen lyseblå til farmorprinsene mine..
    Ha en fin romjul og kose deg med fridagene dine. Klem:)

    SvarSlett
  7. Så fine da ;D
    Nyt resten av ferien. Det skal jeg. HOho

    SvarSlett
  8. Møkje hemmelighetsgreier i disse førjulstider ja :o)

    rekne med venninna blei superfornøyd, for dei putene var jo dritfine!!!

    Kosa deg masse videre med julefri og gratulera med overstått eksamen!

    Ein forsinka julehilsen herfra :o)

    SvarSlett
  9. Kjempeflott blogg! Fant deg gjennom ..fragmenter.. nettopp, men hit kommer jeg gjerne igjen :)

    SvarSlett
  10. nydelige puter i vakre mønstre og farger:) Gleder meg til å se den lilla veggen:)

    Kos deg i romjula:)

    Klemmer fra Trine:)

    SvarSlett
  11. Veldig fine puter! Heldige venninner :)

    SvarSlett
  12. Så fin de var ;)Likte farge kombinasjonene dine. Det er ekstra artig å gi noe man har laget selv ;)
    Kos deg videre i jula :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  13. Så heldig veninne du har! Elsket fargene og mønstrene. Særlig pip-pippene, nydelig:-) Her nytes ferien så det står etter, hekling, maling og blogging, blir ikke bedre:-) Fortsatt god ferie!

    SvarSlett
  14. Åja! Mykje fisking og hemmelighetskremmeri før jul - kjente igjen den! Men så blir mottakarane oftast veldig fornøgde òg då, når ein legg såpass mykje energi i det! Eg har framleis eitpar presangar igjen, som ikkje er overlevert, fordi dei ikkje kan sendast... Gler meg som ein unge til å gje dei vekk..;-)

    Fiiiiine puter du har laga - nydelege fargekombinasjonar!

    Kos deg vidare i ferien din! Det fortjener du!
    Klem

    SvarSlett
  15. Utrolig flotte farger på bildene! Alt passet så godt sammen. Elsket tapeten :-)

    Fiine puter

    SvarSlett
  16. Kan vel si så mye at jeg bare eeelsker de nye putene mine:-) Verdens beste Christine. Glad i deg masse min venn:-)

    SvarSlett
  17. Kjempefine puter du har sydd, altså! :)

    SvarSlett
  18. Nydelige puter du har sydd! :)
    Og barnerommene var så herlige! ;)

    Klem Ida

    SvarSlett