mandag 4. april 2011

Ut på tur


I helgen kunne jeg lese side opp og side ned om alle loppemarkedene som skulle arrangeres. Kall meg gjerne gal, men vi var ikke på et eeeeneste ett! Pøbelmannen foreslo heller å kjøre et lite stykke, til Gjenbruksbutikken i Hardangerveien. Det var ikke så mange flotte møbler som på Knarvik, men Misjonsdamene  var desto hyggeligere! Her ble hele familien invitert til salongen, for så å bli servert vafler og kaffe. Koselig! Noen godsaker fant vi da..bokser til strikketøy, bokser til kaker, og barnebøker med nydelige illustrasjoner..



Nå er det straks avgårde til senvakt på sykehuset..Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

20 kommentarer:

  1. Åh, den boken har jeg!!! Nå fikk jeg skikkelig god-følelse her. Det var en av mine favoritter når jeg var liten, og nå har den fått plass i hyllen til lillesøs. Gode minner...
    Klem

    SvarSlett
  2. Det var noen søte ting som fikk bli med hjem :)
    Blir nok mange loppemarked på deg i tida som kommer tenker jeg ;)
    Ha en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så søte bokser. Favoritten er nok den ble blomsterillustrasjoner. Glaboks.
    God vakt
    Randi

    SvarSlett
  4. Jepp, den boka har jeg også! ;-)
    God vakt!

    SvarSlett
  5. åh den boka har jammen jeg og hatt, men hvor har den blitt av mon tro??!! super søte illustrasjoner!
    og lekre bokser. fin fangst syns jeg.
    klem

    SvarSlett
  6. Lekre bokser og søte bøker du har funnet! Og noen ganger er det det med selve opplevelsen til å komme til et sted der folk er så hyggelige!*smile*

    Ønsker deg en flott flott mandag!

    SvarSlett
  7. Syns det var så artig å se , for den boka der hadde jeg når jeg var lita jente . Og den var jeg så glad i :) Koselig dere har hatt det på tur :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. Den boksen har mamma også. GODE minner med den!
    Og boka hadde jeg også. Herlige bruktfunn!

    SvarSlett
  9. Søt boks med blomster, slik en har jeg også, fyllt med masse telys:) ♥

    SvarSlett
  10. Den boka har jeg også, love it! <3
    Og faktisk her jeg en boks med samme tegninger som den øverste der, bare anna fasong! Morsomt... Og jeg DIGGER den andre boksen din! :D

    SvarSlett
  11. Skjønne lopper du fant! Og sikkert en finere opplevelse for barna, enn på et hysterisk loppemarked!;)
    Men noe fint var det, som du så hos meg ja! Er helt overveldet jeg! Viser flere skatter i dag!;)
    Har virkelig lyst til å besøke den bruktbutikken i Knarvik! Så den i en blogg for leenge siden (her?), og har hatt lyst til å dra siden! Får se om det blir ei råd en dag:)
    Klem

    SvarSlett
  12. Det gjør vel ikke noe vel - gjenbruksbutikk er like bra!
    Gjorde faktisk akkurat det samme ;-)

    Herlig bok som også jeg husker fra barndommen... Sikkert mange som har hatt denne i hylla :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  13. Skjønne bokser du fekk tak i, og boka med godnatteventyr har eg akkurat lik. Den ligg på hytta vår og har vore flittig lest kvar sommar ;) Eg fekk endeleg med meg nokre av loppisane i Bergen, men det var mi fyrste loppehelg, så det var på tide ;)

    SvarSlett
  14. Hahahaha! Nå må eg le! Eg var på Gjenbruk'sen på torsdag, og sto og holdt desse boksane i handa! Så lot eg dei stå...Angra meg litt, men no er eg berre glad - for dei har jo fått deg:-) Så morsomt!

    Klem

    SvarSlett
  15. Å, likte den illustrasjonen med sola og blomstene! Den gjorde godt på en grå og regntung tirsdags morgen:-) Kjempefine bokser også. Og med vaffelsevering og det hele så hørtes det ut som en super tur for hele familien:-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  16. Herlig blogg du har, mye inspirasjon her!

    SvarSlett
  17. Fine bokser! Jeg er så heldig å ha den samme med blomster, bare i en litt lavere versjon. Tusen takk for skryt for komoden :D jo-ni anbefaller jeg varmt, nesten som et mirkalel for alle tre møblene våre, plutselig skinner de!

    SvarSlett
  18. Jeg elsker den bruktbutikken. De er så hyggelige der- og deilig vaffel-lukt i hele lokalet. Mmm- vafler og bruktfunn- en god kombo :)

    SvarSlett
  19. Så utrolig mange fine funn. Kjempegøy med gjenbruksbutikker. Har også nesten samme boks, bare at blomsternavnene står på. =)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett