torsdag 16. august 2012

Energi

Slik så "kveldsen" ut i går kveld. Mmm.. Tykk smoothie, frø og bringebær-crunch. For ikke å glemme hasselnøtt/appelsin-sjokoladepålegg! Det er tiår siden jeg har hatt sjokoladepålegg i hus. Grunnen:  jeg spiser det med skje når snopesyken kommer. Jepp, jeg innrømmer det!
Men denne er økologisk trøster jeg meg med. Kom over et "betal for 2, ta 3" på Renee Voltaire matprodukter hos Home&Cottage i går. Litt lei skiver og litt sugen på mer energi..Ja, vi trenger det på kvelden også:) Maling av yttergangen er påbegynt, og nå er det ingen vei tilbake. Selv om energinivået ikke er på topp etter travle arbeidsdager er det gøy å se den store forskjellen. 


Trodde jeg hadde hvite vegger jeg. Det hadde jeg definitivt ikke!
Tusen takk for responsen på forrige innlegg. Jeg har bestemt meg:)

10 kommentarer:

  1. Du tar nydelige bilder!
    Nå skal jeg ta malerkosten fatt og trylle litt furu om til hvite karmer!
    ;-)

    SvarSlett
  2. Oj, dette så spennende ut, både maten og gangen :)

    SvarSlett
  3. Her sitter jeg og er kjempesulten, og bildene dine får meg til å bestemme meg for å nå må jeg ha maten.

    Spennende maleprosjekt forresten:)

    SvarSlett
  4. Kjenner meg godt igjen i de "hvite" veggene, ja! Det er utrolig hvor fort man ser kontrasten når man maler! Men så blir det jo fint :)

    Så god kvelds du hadde laget! Nå skal jeg hente min; ost og kjeks ;-)

    :)

    SvarSlett
  5. Åh, det såg ut som ein skikkelig bra kvelds! Godt med energi!! Håper du får ei energifylt helg! :)

    SvarSlett
  6. OooooOOO namnam! Men er ikke Renee Voltaire sjokoladepålegget raw? I så tilfelle er det mer enn lov å spise med skje! :D

    SvarSlett
  7. Herlige og fargerike matbilder!
    Kan ikke skjønne at du kan ha lite energi - det er jo nye prosjekt hos deg hele tiden jo: ) Skulle gjerne hatt litt av all energien din jeg! Kanskje jeg skal kjøpe meg litt bringebærcrunch? Hørtes spennende ut!!!

    Fin fredagskveld!! KLEM!

    SvarSlett
  8. Ser godt ut:-) Glemte jo helt å svare deg på et spørsmål du skrev under ett av innleggene mine. Du spurte om skjørtet jeg hadde sydd kalles blyantskjørt...ja, jeg er ganske sikker på det! Er ikke noen ekspert på området altså. Ha ei fin helg og kos deg med maling av vegg :-) Anne Lise

    SvarSlett
  9. Fargerik kosemat - ser ikke så dumt ut :O)
    Lykke til med malingen!

    SvarSlett