søndag 4. november 2012

May the Force be with you

En liten bit Star Wars har kommet opp på veggen til Oliver. Synes denne illustrasjonen er knalltøff! ..En av de tingene jeg synes er artig med barn er at man gjenopplever ting man selv syntes var gøy som liten. For eksempel det å se Star Wars-filmene på nytt. Husker jeg samlet på klistremerker og hadde en egen Star Wars-samleperm å ha dem i.. *Mimre*
Enkelte serier prøver jeg med mindre hell å prakke på dem. Som Skomakergaten i fjor..
6-åringen: " Mamma, dette er kjeeedelig!" 
Jeg: "Neida, det er jo så koseeelig!"
3-åringen: "Hyyyyyl!"
Jeg ga meg da, men skal prøve igjen i år. Ellers må mamman fram med DVD`en utpå kveldingen, i år som i fjor... For Skomakergaten jeg få med meg! Ingen jul uten;)


Illustrasjonen er forresten kjøpt her

13 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin plakat :o) Og jeg ELSKER dit skrivebord, så flot!

    SvarSlett
  2. Høres veldig velkjent ut;) Jeg prøver meg av og til på "mormmor og de åtte ungene", Den er virkelig langsom, og det ser jo jeg også...men så koselig lell.
    Den funket når 7-åringen var litt yngre...men nå, altfor lite action.

    Ååå den plakaten og ikke minst ola-pulten har stått på ventelista leeeeeeenge...DIGGER!!!

    Fin fin kveld!

    -malla-

    SvarSlett
  3. mormor...kremt, multitasking....

    SvarSlett
  4. Ja, nostalgi skal man ikke kimse av. Jeg får barndomsminner av å se på den fine skrivepulten og kjøkkenstolen - slike ting finnes fortsatt i mitt barndomshjem. Ønsker deg snart en finfin ny uke :)

    SvarSlett
  5. Nostalgi og barndomsminner er flott:)

    SvarSlett
  6. Den plakaten er kul! Selv om jeg ikke egentlig har et veldig nært forhold til Star Wars ;) Men den skrivepulten - den var jo helt fantastisk! Kjempefin!

    SvarSlett
  7. Elsker den skrivepulten din - og fargevalget passer jo flott til plakaten :) Ja, det er koselig å mimre litt :)

    SvarSlett
  8. <så fine bilder<1 STarwars er kult! ELsker pulten ;D

    SvarSlett
  9. Hehe, der er jeg nok enig med barna dine, Jul i Skomakergata er skikkelig kjedelig, syntes det når jeg var lita også;P

    SvarSlett
  10. Jeg har også prøvd meg med gammel barne-tv på barna, men de synes det er überkjedelig! hehe

    SvarSlett
  11. Knallstilig plakat. Den hadde nok poden her likt! Hehe du får ha lykke til med skomakergata...forstår at de synes det er kjedelig jeg...hehe

    SvarSlett
  12. Sååååååå misunnelig på det skrivebordet!
    Har gjerne sagt det før, men heldigvis står det en å venter i farmor sitt hus...
    De er ett syn ;)
    Herlig gutterom.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  13. Olapulten leter jeg etter. Den er bare knall!!
    Star Warsplakaten ligger i ønskelista mi på Etsy.
    Vi må komme oss inn i huset først, så må jeg få oversikten over
    Hvor mye ledig veggplass vi har. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt plakaten, er at jeg ikke klarer å bestemme meg størrelse. Kunne tenkt meg den kjempestor også. Sigurd er 7 år nå og det er ikke sikkert han vil ha den på rommet ditt. Det gjør ikke noe. Kan gjerne ha den i andre rom jeg :)

    Ha det fint!
    Siw

    SvarSlett