torsdag 29. august 2013

Åpningsdagen

Snart en uke er gått siden åpning av RAMP42. Vi har så smått begynt å lande, og koser oss nå i butikken med maling av møbler og bilder mens dørene holdes åpne.
På selve åpningsdagen var det to stk spente ramper som trippet kl 17. Ville det komme noen? Men vi trengte ikke å bekymre oss- det var fullt hus fram til stengetid. Nysgjerrige familiemedlemmer, venner, kjente og ukjente ville se hva vi har holdt på med de siste månedene, og vi endte opp med et blomsterhav på slutten av kvelden. Tusen takk for at denne dagen ble så fin!
Det ble ikke tatt noen bilder på kvelden, men her er en smakebit like før åpning, og noen bilder vi har fått låne fra Tonje,foreverlove 




Åpningstider:

man-ons-fre kl.10-15.30
lør kl.10-16

Fridalsveien 42

Velkommen!

13 kommentarer:

  1. Så flinke og kreative dokke er! Kjempefine ting og nydeleg styla! Kjekt at det kom masse folk på opninga:-) Lykke til vidare! Klem frå mari

    SvarSlett
  2. Butikken deres er så fin! Jeg har kost meg på Instagram med alle de fine bildene og håper jeg får mulighet til å besøke butikken på ordentlig en gang. Elsker alle fargene dere bruker! Dere inspirerer begge to!

    SvarSlett
  3. Butikken var kjempefin!! Dere har gjort det så stilig og lekkert!
    En skikkelig sukkertøysbutikk:-)
    Håper dere fikk solgt masse!

    Frøydis stakk av med det lille bordet jeg hadde lyst på, men jeg ble nå iallefall den lykkkelige eier
    av en Tonemelonepute:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Gleder meg MASSE til å besøke dere:)

    SvarSlett
  5. Håper eg kan få til å besøke deres herlige butikk,må jo ta meg ein Bergenstur snart:)
    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. kommer garantert på besøk neste gang jeg er i Bergen
    riktig lykke til med rampingen!

    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  7. Ser ut som den kjempeflotte butikken- jeg dukker nok opp på døra en vakker dag;) Elsker Bergen;) Gleder meg til å følge med på veien videre;)

    SvarSlett
  8. Heisan
    Det ser boblende herlig ut! Gratulerer så masse! Skulle bare bodd nærmere!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Ser utrolig flott ut! Synd jeg ikke kunne komme på åpningskvelden, men jeg kommer plutselig en dag :) Lykke til!

    SvarSlett
  10. Wow! For skjønne damer! For en butikk! Gratulerer med åpningen.
    Lykke til og klem, PillePalle

    SvarSlett
  11. Much love love from Toronto Canada.
    Hope i can buy you guys master pieces later :-)
    I'm really huge fan of you!

    SvarSlett
  12. Congratulations dear!! I'm so happy for you, good luck with everything.
    I hope I can buy one of your lovely items later.

    Sending good wishes!!

    Mariela

    SvarSlett
  13. There are certainly a lot of details like that to take into consideration. That is a great point to bring up. I offer the thoughts above as general inspiration but clearly there are questions like the one you bring up where the most important thing will be working in honest good faith. I don?t know if best practices have emerged around things like that, but I am sure that your job is clearly identified as a fair game. Both boys and girls feel the impact of just a moment’s pleasure, for the rest of their lives.

    Polfair.pl
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett