tirsdag 6. august 2013

Sol sol sol!!

Nå begynner jeg å bli skikkelig utålmodig! Lei og sur kan kan du også føye til når jeg ser værmeldingen over Vestlandet hver dag. Det får da være måte på hvor mye regn blomstene trenger! Skogbrannfaren er også på et minimum, haha! 
Men vi glemmer fort. Får vi noen fregnesamlende dager nå, skal jeg si meg fornøyd!I mens tar jeg frem bilder fra noen uker siden, da lyset flommet inn vinduene, da vi spiste tre is hver dag, da jeg kunne male ute, og da jeg kunne okke og stønne over heten.  Jeg lover, jeg skal aldri aldri klage over varmen igjen!

Tusen takk for responsen på navnevalg og logo, både her og på instagram!! Dere kan følge butikkprosessen hos mobelpobel og tonemelonedesign..


Bordet fra noen innlegg siden er nå ferdigpusset og ferdigmalt.En liten tålmodighetsprøve, men jeg er kjempefornøyd med resultatet. Et riktig sommerbord har det blitt!

Fortsatt fin uke!

10 kommentarer:

  1. kjempefint
    herlige sommerbilder fra deg
    får lyst å gå hjem (fra jobb, ja..) å male! :)

    sommerhilsen fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  2. Åh, såå fine bilder! :)) Håper solen skinner på deg snart. Klem

    SvarSlett
  3. Your home is so full of inspiration I love it!!!

    xx

    SvarSlett
  4. Herlige bilder! Og jeg er så møkkalei dette regnet jeg også. Uten sydenferie i år vet jeg ikke om jeg kommer til å holde ut en hel høst og vinter i Bergen. Men da er det fint med slike bilder fra deg, TAKK!!!
    Og navnet til butikken er RÅFINT!! Bra valg!
    Klem fra Sølvi

    SvarSlett
  5. Nydelig farge på bordet!
    Elsk!

    Siw

    SvarSlett
  6. I dag er det sol, regner med du nyter! Og husk, regnet er til for at soppen si skogen skal kunne vokse seg stor og fin. Fint for oss som plukker sopp! (og alle våre venner -vi plukker alltid alt for mye...)

    SvarSlett
  7. Superfantastiskfint bord! :)

    SvarSlett
  8. An interesting discussion is worth comment. I think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers

    Guides.co
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett