tirsdag 27. mars 2012

Boligreportasje i Rom 123

I februar hadde jeg besøk av tre hyggelige jenter fra Oslo. Det var virkelig spennende å se hva som skjer "bak kamera" når en reportasje lages! 
..Det er mange som tydeligvis abonnerer på Rom 123, for jeg har fått mange positive tilbakemeldinger allerede, tusen takk!! Jeg fikk ikke bladet i posten før i dag, så jeg har trippet litt de siste dagene..Rart å se seg selv og hjemmet sitt på trykk. Men gøy også!
Håper reportasjen kan være til inspirasjon:)
Bladet kommer i butikken 30 mars
Ha en fin dag da dere! Her skinner solen!

54 kommentarer:

  1. Gratulera!!!..so utruleg fint det ser ut!!!:)) Gledar meg til bladet kjem i butikken:)) Fin tysdag i sola:)) Klem

    SvarSlett
  2. For a long time, I have been following your blog. I love your home and I wish I could find Rom 123 magazine in Turkey...

    SvarSlett
  3. hørte jeg noen si pååååskelektyre??
    :)

    SvarSlett
  4. Så fantastisk!! GRATULERER!!
    Men blé du kalt for sukkertøy for øyet??

    Jippitanker; Ane

    SvarSlett
  5. Det var en kjempeflott repotasje! Fikk blader før helgen og det var utrolig kjekt å lese om dere:)

    SvarSlett
  6. du var så fin, og huset ditt var så fint og barna dine var så fine og alt var så fint!! klem

    SvarSlett
  7. Ja det er en rigtig fin billedserie. Jeg nød den virkelig, da jeg fik bladet den anden dag. Tillykke med det vellykkede resultat ;o)

    SvarSlett
  8. Så moro! Riktig fin artikkel, Christine!
    Leste den akkurat til kaffekoppen.
    Superfresht hjem som inspirerer
    og gir god-følelsen! : )

    Håper du har en FIN tirsdag!
    Klem,
    Maria.

    SvarSlett
  9. Superfin reportasje fra et superfint hjem! Du er til stor inspirasjon, Christine!

    Ha en fin dag! Klemmer fra meg.

    SvarSlett
  10. Gratulera med ein fin repportasje og ein nydeleg heim! :)

    SvarSlett
  11. Ååå, løp og kjøp! Gleder meg til å se :)

    SvarSlett
  12. Å, så gøy! Håper bladet ligger i postkassa når jeg kommer hjem i dag. Kjøkkenet deres ser herlig ut! :D Ha en kjempefin påske!

    SvarSlett
  13. Grattis!
    Reportasjen er superfin! Jeg ble inspirert!:)
    Og supert innlegg under her med masse smarte tips til barnerom.

    Klem Mina:)

    SvarSlett
  14. Grattis!!! Kjempemoro å se deg/dere på trykk!! Fikk bladet i posten i går, og har allerede lest om dere flere ganger :D Masse inspirasjon! KLEM.

    SvarSlett
  15. Du kan virkelig være stolt av den fine reportasjen. Og du er absolutt til inspirasjon:-) Klem, Anne Lise

    SvarSlett
  16. Så stilig! Gleder meg masse til bladet!!

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  17. Åhh, som jeg gleder meg til å lese Christine!
    Du råkker!
    Klæm

    SvarSlett
  18. Så gøy! Da gleder jeg meg ekstra til å lese det. Ser ut som en fin reportasje..

    klem Nina

    SvarSlett
  19. Så gøy, gratulerer!
    Gleder meg til å lese når bladet kommer i butikk:-)
    Du har et utrolig fint og inspirerende hjem!

    SvarSlett
  20. Jeg får bladet i posten og det var en herlig reportasje! Det må være gøy å se hjemmet sitt på trykk:) Ikke uten grunn at det ble deg, råfint! :)

    SvarSlett
  21. Så morsomt da!! :O)
    Alltid fine bilder fra deg, og jammen har de klart det i bladet også.
    For et nyyyydelig hjem dere har :O)
    Veldig koselig og inspirerende å se!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  22. Hurra hurra for fiin reportasje, ser det ut til ;) Har ikke sett bladet ennå! Koselig å være i blad med deg ;)

    SvarSlett
  23. Jeg fikk bladet i posten idag! Kjempemorsomt å lese og se bilder av hjemmet ditt! Utrolig lekkert hjem du har. Det må jeg si. Masse pastell og fine farger :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  24. Har lest bladet hos lillesøster nå, og reportasjen var kjempefin!!!!!
    Du kan være superstolt av den! Digger forøvrig stilen din!!! :)
    En fin kveld til deg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  25. gratulera, sååååå gøy:), gleder meg til å lese reportasjen:)
    Klem

    SvarSlett
  26. Fikk bladet i posten i går, så har allerede lest den fine reportasjen. Digger den mintgrønne lampa over kjøkkenbenken din :D

    SvarSlett
  27. En kjempefin reportasje fra et nydelig hjem! Du er kjempeflink og du fortjener all oppmerksomheten! :D
    Flinkingen!
    Klem

    SvarSlett
  28. Grattis!! Kjempe fin reportasje!

    SvarSlett
  29. Gratulerer Christine!!! Dette fortjener du!:)
    Gleder meg til å lese:)
    klem

    SvarSlett
  30. Hei vennen!!

    Skulle pile inn nå å si hvor nydelig
    den repotasjen var.. Fytti katta, så fint!
    Storkoste meg og leste alt og synet av alle
    de duse herlige bildene = hjertebank!! :)

    Så heldig du er og så søt ungene er også + du å ;)

    Kose deg masse idag!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  31. Gratulerer, Christine - så gøy!! Ser kjempefint ut, gler meg til å lese når det kjem i butikken!

    Klem

    SvarSlett
  32. Gratulerer med flott repotage...

    Hvis du har lyst å prøve lykken på et gavekort -er du velkommen inn på bloggen min =)
    Ønsker deg en fin dag

    Kerstin

    SvarSlett
  33. Jeg har lest og jeg er så STOLT av deg!!

    SvarSlett
  34. Ååå. sukk.. du aner ikke hvor glad jeg ble når jeg leste denne reportasjen. Jeg leste nemlig bloggen din for lenge siden og ble så utrolig inspirert, men på et eller annet mystisk vis så ble du borte for meg. Men nå har jeg funnet deg igjen og jeg er så inspirert, inspirert, inspirert! Vi holder på å pusse opp et gammelt hus fra 1890 som vi flytter inn i iløpet av sommeren, og jeg har vært så stilforvirret i det siste. Men nå er jeg mer sikker enn noengang:)

    Takk for inspirasjonen og ha en nydelig helg!

    SvarSlett
  35. Kjempefint hjem! Og så gøy at vår lampe ble med på et bilde ;-D Tusen takk, fra oss på kanel!

    SvarSlett
  36. Kjempekjekt å lese! Det var en utrolig fin reportasje fra et nydelig hjem med nydelige folk!

    SvarSlett
  37. GRATULERER med den flotte reportasjen!
    Jeg har bladd meg gjennom den mange ganger allerede ;)
    Flotte bilder, ord og ikke minst ett fantastisk flott hjem dere har.
    Du må være stolt...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  38. Ååå. sukk.. du aner ikke hvor glad jeg ble når jeg leste denne reportasjen. Jeg leste nemlig bloggen din for lenge siden og ble så utrolig inspirert, men på et eller annet mystisk vis så ble du borte for meg. Men nå har jeg funnet deg igjen og jeg er så inspirert, inspirert, inspirert! Vi holder på å pusse opp et gammelt hus fra 1890 som vi flytter inn i iløpet av sommeren, og jeg har vært så stilforvirret i det siste. Men nå er jeg mer sikker enn noengang:)
    شركة تخزين عفش بالرياض
    شركة ترميمات بالرياض
    شركة دهانات بالرياض
    شركات تنظيف المنازل بجدة
    شركة كشف تسربات المياة بجدة
    شركة مكافحة حشرات في جدة
    شركة تنظيف خزانات
    نقل عفش مكة

    SvarSlett
  39. ايجيبت كلينيك افضل مراكز التجميل التى تهتم بعملائها وتقدم خدماتها بعناية فائقه فخدماتنا تشمل شد ونحت وتخسيس الجسم وحقن البلازما لنضارة الوجه وازالة شعر الجسم بالليزر وزراعة الشعر.
    للاستفسار والتواصل:
    01025873723-01550057331
    01550057332-01016363128
    https://9551.home.blog/
    https://clinic144.blogspot.com/
    https://clinic111.weebly.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCZHUX1YNHuz-XupOpxG1vyQ>

    SvarSlett
  40. First of all, at all times I used the soccer teams themselves as a starting point.
    บ้านผลบอล


    SvarSlett
  41. pg slot ฝาก 50 รับ 100 ต้นแบบให้เลือกรับ โดยจะมีการเปลี่ยนแปลงไปเรื่องๆจะเปิดตามโอกาศ หรือกิจกรรมต่างๆกับเว็บไซต์ของพวกเรา pg slot ที่จะให้แก่คุณบันเทิงใจกับเกมสล็อต PG

    SvarSlett
  42. betflix อีกอย่างทางเราไม่มีจำกัดยอดถอนสูงสุดเล่นได้จริง ถอนได้หมด ไม่มีกั้ง แต่ถอนขั้นต่ำก็อยู่ที่ 100 บาทถือว่าน้อยมากๆ PG SLOT

    SvarSlett
  43. ที่สุดของเว็บเดิมพัน สล็อตPG เว็บไซต์เกมสล็อตอย่าง PGSLOTGAMES รับลิขสิทธิจากประเทศอังกฤษ PGเครดิตฟรี ที่สุดของเว็บไซต์ เล่นง่ายไม่ผ่านเอเย่นต์ พร้อมเลือกเล่นมากกว่า 300 เกม จัดกิจกรรมให้เล่นมากมาย ไม่ต้องฝาก ไม่ต้องแชร์

    SvarSlett
  44. สนุกสุดๆ กับโปรโมชั่นพิเศษ ที่พร้อมจะแจกให้คุณไม่มีอั้น กับเว็บไซต์ PGSLOT-AUTOS สนุกได้ทุกช่วงเวลา ไม่ว่าจะเป็นสมาชิกใหม่ แนะนำเพื่อน ฝากทั้งวัน และคืนยอดเสีย เครดิตฟรีPG รับได้สูงสุดถึง 1,000 เครดิตต่อวัน เล่นเกมได้ต่างๆตลอด 24 ชั่วโมง

    SvarSlett