mandag 16. april 2012

Takk folkens!!

Jeg ble visst månedens blogger i boligpluss ..Tusen takk til alle som stemte på meg! 
Utrolig gøy, men samtidig veldig rart. Rart å se bildene mine på trykk, og rart å se meg selv på trykk.. Har aldri vist ansiktet mitt på bloggen, så for de som lurte hvordan jeg ser ut : Hei, her er jeg:)
Nyter fridagen min til det fulle, med kaffe og sjokolade til lunsj. Det har vært så travelt den siste tiden at jeg knapt har hatt tid til å glede meg til det som skal skje i morgen..
Klassetur.Til Riga! Har aldri vært i denne byen før, så forslag til kafeer, markeder, butikker tas imot med stor takk! 


Ha en fin uke dere. Jeg kommer tilbake med bilder fra byen:)

25 kommentarer:

  1. Fine bilder i Boligpluss:) Og nydelig bilde av deg:)
    Ranunkler er de nydeligste blomster:) Deilig med sjokolade til kaffen)
    God tur til Riga:)
    klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Vel fortjent!:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  3. Grattis flinkis, har akkurat kjøpt bladet og gleder meg til å lese :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  4. Jeg syns også det er så gøy Christine ( men for meg er du møbelpøbelen hi hi ;) !
    Gratulerer så mye :)

    God tur :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Du har et nydelig hjem!

    SvarSlett
  6. Gratulerer, det var vel fortjent :)

    SvarSlett
  7. Søte deg, så velfortjent!! :)
    Nydelig du er på det bildet
    og dere har det såå fint hjemme hos
    dere... Løøøøv it!

    Stor klem

    SvarSlett
  8. Så gøy da;) Da får jeg kjøpe bladet, nydelig bilde av deg også- skjønner at du synes det er rart å se deg selv på trykk. God tur til Riga- har ikke vært der selv- så det blir gøy å se hva du blogger defra;)

    SvarSlett
  9. Så veldig fortjent, og kjekt å se vakre deg:)
    Jeg var i Riga for noen år siden. Men det var småbarnstur, så det ble ikke så mye shopping. Men likte byen godt, og flere av de vi reiste sammen med benyttet seg av billige spa-tilbud. Trenger nok litt massasje du, etter all denne oppgaveskrivingen:) Også var det mye billige sko:)
    God tur!
    Klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer :) Vel fortjent!! God tur til Riga!

    Klem, Lillian

    SvarSlett
  11. Så fint bilde av deg :-)
    Ved torget, ved St Peterskirken, ligger det noen koselige tea-shops og restauranter. Der kan du krølle deg opp i dype sofaer. Vi satt der en hel gjeng en hel ettermiddag (det regnet). Tror den het Goija. Dere MÅ dra dit!!!
    God tur!
    Klem :-)

    SvarSlett
  12. Gratulerer som månedens blogger. Ikke rart at det ble deg, for du har jo en alldeles nydelig blogg. Og nydelig er jenta bak bloggen også!

    God tur i morgen! Kos deg masse!

    SvarSlett
  13. Hurra! Og vel fortjent:-) Du har jo et aldeles nydelig hjem:-)

    Klemmer

    SvarSlett
  14. Hei!
    Så moro å få litt heder og ære:) det fortjente du!
    søte deg på bildet da, litt skummelt er det jo, men mest stas?!
    kos deg på klassetur!
    klem fra meg

    SvarSlett
  15. Så nydelig ranunkel/sjokolade/kaffekanne-bilde!!
    og koselig å se DEG :O) velfortjent bloggvinner må jeg si :O)
    ønsker deg fine dager i Riga, med vår og tid!

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  16. Yes!! Det var skikkelig velfortjent også! Du deler av deg så mye god inspirasjon :) Gratulerer!

    SvarSlett
  17. Gratulerer!! Så gøy!:)
    Må kjøpe Boligpluss jeg da:)
    klem

    SvarSlett
  18. Gratulerer :)


    Vi har en liten give away gående. Kom innom og trekk et lodd eller fler da vel :)

    SvarSlett
  19. Gratulerer som månedens blogger...vel fortjent:-) du er en favoritt, men det har jeg vel sagt mange ganger nå. Kos deg så mye i riga på klassetur. Der har jeg alsri vært, gleder meg til å se bildene dine:-) (og tusen takk for oppmuntring angående gulvet mitt, ja det ble veldig bra tilslutt.... bare man ikke gir opp:-)) Klæm

    SvarSlett
  20. Hei:)
    Gratulerer så masse med månedens bloggar!
    Veldig fortjent. Så gøy at du er i vinden.

    Kjempe flotte bilder.

    Eg har ein give away på min blogg om du har lyst å vera med:)

    Helsing Marianne:)

    SvarSlett
  21. แสนสนุกไปกับสล็อตออนไลน์ live22 เครดิตฟรี
    https://www.slot4u.com/live22

    SvarSlett
  22. Eg har ein give away på min blogg om du har lyst å ve superslot

    SvarSlett