fredag 12. oktober 2012

Give away! Kofte fra Jumperfabriken


Jeg er så glad for å presentere Jumperfabriken her på bloggen!
Det er ikke ofte jeg sier ja til å fronte saker og ting, men dette er helt i tråd med hva MøbelPøbel står for.
Jumperfabriken er et svensk retromerke som tar utgangspunkt i svenske mønstertradisjoner fra femti- og sekstitallet
Nå har de begynt å sende de fine varene sine til Norge også, og i den forbindelse har de  lyst til å gi en tilsvarende kofte som på bildet til en av leserne av bloggen. 
Jeg liker meg best bak kamera, men denne måtte jeg bare vise dere! Plagget er en tolkning av et gammelt tradisjonelt skandinavisk mønster, og er i 100% lammeull. 
(verdi: kr.1.195)








Jeg trekker en vinner 28 oktober..Og flere lodd kan du få:

1 lodd for kommentar
1 lodd hvis du er følger av bloggen
1 lodd hvis du er følger av Jumperfabriken på Facebook her
1 lodd hvis du linker til innlegget (det andre bildet kan kopieres;)

Så i alt 4 lodd folkens! Jumperfabrikken tilbyr også gratis frakt til norske kunder i perioden konkurransen er gående..




Her er noen av mine favoritter:



Håper dere slenger dere med!
Tvi tvi


256 kommentarer:

  1. Denne så fantastisk god ut. Og elsket fargen! Prøver vinnerlykken med 3 lodd

    SvarSlett
  2. Weee, flott premie. 3 lodd på meg. Kryss i taket! :)

    SvarSlett
  3. Så lekker. Jeg er så glad i strikkede plagg og lammeull er gull ! Jeg må jo bare prøve lykken med 2 lodd :)

    SvarSlett
  4. Nøj hvor er den lækker. Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlett
  5. Hei
    Jeg prøver lykken med 2 lodd. God helg!
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  6. I fare for å høres ut som en fjortis: Oi, så SINNSSYKT fin! Jeg tar to lodd!

    Likte best den du har på, fantastisk med sidekneppingen, og mønsteret var nydelig. En annen favoritt er den lilla med rundfelling! Herlig...

    SvarSlett
  7. Åh, den var kjempefin! Så fine fargar. Likte godt det som stod på merkelappen også. Mange fine genserar, men med tynn lommebok får eg ta 3 lodd og krysse fingrane :)

    SvarSlett
  8. Jippi !
    Så flott premie :)
    Jeg vil gjerne ha 3 lodder ( linker )

    Ha ei fin helg !
    Janne

    SvarSlett
  9. Å, så nydelig!! Fantastisk flott mønster og fine fargekombinasjoner!

    Jeg tar to lodd:-)

    SvarSlett
  10. Åhhhh - gamle strikkemønstre - DET liker vi:)))) To lodd til meg ett for kommentar og ett for trofast følging;) Klem

    SvarSlett
  11. Superfin!
    Jeg er med med 2 lodd, og krysser fingrene for meg..
    Ha en fin helg, k

    K.eilertsen(@ )hotmail.com

    SvarSlett
  12. Så mange superfine gensere. Jeg prøver lykken og tar 3 lodd. (kommentar, følger & fb)

    Fin fin helg til deg!

    -malla-

    SvarSlett
  13. Åh, <3 Jumperfabriken! Tar to lodd jeg og krysser fingrene

    SvarSlett
  14. For en fantastisk give away!
    Jeg vil gjerne prøve lykken med 3 lodd :)
    Krysser fingrene!

    SvarSlett
  15. Åh, for en nydelig kofte! Elsker klær laget av ull - så denne trekningen må jeg jo bare være med på!
    Jeg prøver lykken med 2 lodd :)

    God helg til deg og dine :)

    Klemmer

    SvarSlett
  16. Superfin give away! Jeg er med, og tar to lodd.

    Borghild :)

    SvarSlett
  17. Nyyydelig fin! Perfekte fargar og kjempefint mønster. Tar tre lodd!

    SvarSlett
  18. ... og det er ikke ofte jeg gisper når jeg ser et blogginnlegg!
    nyydelige jumperser!
    virkelig midt i min smak.
    helt nydelige!
    mitt favoritt er det første bildet. og nr 4. og nr 5 :)
    superlekker!!
    tre lodd til lille meg.

    og god helg!
    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  19. Åh, så fin!! Og så mye annet kult de har også! Jeg vil gjerne vinne, og tar tre (3) lodd - kommentar, følger og liker på facebook:)

    God helg!

    SvarSlett
  20. Så fiiiine, begge to :-) Jeg trekker tre lodd, gjerne. Klem

    SvarSlett
  21. oj, oj, oj, den der har eg lyst til å vinne! 3 lodd til meg :-) og kryssar fingrane...

    SvarSlett
  22. Åå fineste genserene jeg har sett på lenge. Vil ha!! 3 lodd takk :)

    SvarSlett
  23. Ai ai ai, for en premie!
    Jeg tar to lodd!
    *maria/zoopayne

    SvarSlett
  24. Fiiiine premien. Jeg tar to lodd! :)

    SvarSlett
  25. Oooooij, så fin!! Jeg vil gjerne være med selv om magen er litt i veia enda, 2 lodd! :D

    SvarSlett
  26. Å, så mye fint da..blir gjerne med og trekker 2 lykkelodd..håper virkelig at eg er heldig denne gangen.

    god helg til deg!

    SvarSlett
  27. åh, nydelig!
    ett lodd på meg:)

    (st09086@infomedia.uib.no)

    SvarSlett
  28. Så fin du er! Synes absolutt du kan være foran kamera litt oftere. :)

    Kjempefin genser som jeg gjerne vil vinne. To lodd til meg.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  29. Kjempefine gensere! Fikk skikkelig lyst på nå :) Så tar 2 lodd og krysser fingrene. :)

    Lene

    SvarSlett
  30. Takk for tips, hadde ikke hørt om dette merket før.
    Tar to lodd, og håper på å se enda nærmere på en slik jakke.

    Mvh Astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  31. Oj, så flott, et veldig spennende design. 2 lodd, takk..

    SvarSlett
  32. Wow! Så leeeekre gensarar! :) fantastiske, rett og slett. Eg tar 4 lodd :) linka på fb, om det var ok?

    Lina :)

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne ha 3 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  34. Knallfin genser på ei søt dame! JEg er med på to lodd, så gleder jeg meg til å se hvordan det blir med ny peis og nye gulv.

    SvarSlett
  35. Så fine :-) 3 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  36. Nydelig kofte! Jeg blir med og tar 2 lodd!
    Besøk meg gjerne på bloggen min om du vil :)
    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  37. Så fint mønster og snit !!! Lækkert med lammeuld til de kolde vinterdagene :) Trækker et lod.

    SvarSlett
  38. Så fin!! Herlig farge!
    Og fine du:)
    Tar 3 lodd! GOD HELG!
    klem:)

    SvarSlett
  39. Nydelig kofte! Ett lodd til meg.

    Hilsen Silje(srkvande@online.no)

    SvarSlett
  40. Nydelig! Jeg tar 4 lodd, og håper jeg vinner!
    Hilsen Bente

    SvarSlett
  41. Trekker tre lodd, elsker gamle mønstre og merinoull! Tvi, tvi for meg!!

    SvarSlett
  42. Så fin!! Jeg vil være med i trekningen :))

    SvarSlett
  43. Jeg slenger meg med! Nydelig var den:) 2 lodd til meg!

    SvarSlett
  44. SÅ FLOTT.
    JEG MÅ FÅ VÆRE MED, OG TAR 2 LODD!
    HA EN FIN HØST.
    HILSEN TOVE

    SvarSlett
  45. Den var lekker:-)

    1 lodd

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  46. Utrolig mye fint! Jeg er med, 4 lodd, uten tvil! God helg! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  47. Fantastiske gensere!! Tvi tvi... 2 lodd til meg!! ha en super lørdag:)
    Klem Anne Bente

    SvarSlett
  48. Hei og hopp!
    ..Først : Tuuuusen takk for kommentaren du la igjen på "3 uker til åpning" innlegget! Det motiverer og inspirerer meg!!

    Sååå.. over til gi-borten din!! Jeg er MED!
    3 FINE lykkelodd til meg takk!!

    Ahhh.. HERLIG :)

    Ha en super fin høsthelg vennen!

    SvarSlett
  49. Så bra du tipset om den butikken! Skal ønske meg til jul;)
    Og så blir jeg med, to lodd på meg:)
    God høst!

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Lekker <3 3 lodd fra meg:)

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  51. Åh, den var så lekker, så nydelig!
    Jeg tar 4 lodd (delt på facebook).
    Jeg skal ønske meg til jul:)))
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  52. Tar to lodd :)
    Følger Jumperfabrikken også.

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  53. Superfin! Et lodd til meg :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  54. 1 lodd på meg! :)

    ceejay85@live.no

    SvarSlett
  55. Ojojoj for en utrolig nydelig Kofte.
    Den var bare kjempe stilig.
    Smelte helt her,digger den rett og slett.
    Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Følger Bloggen -
    Liker Jumperfabrikken på Facebook
    Ja og kommentaren den er jo her :)
    Krysser alt jeg har og enda litt til,
    for premien her er noe av det peneste jeg har
    sett på lenge lenge.. Ønske-ønske.
    Ønsker deg og dine en kjempe fin helg.

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥

    SvarSlett
  56. Superlekker. Håper jeg vinner, hvis ikke tror jeg at jeg blir nødt til å kjøpe en.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  57. Kjempefin!! Jeg prøver lykken med 2 lodd:)
    Camilla R (mille_40@hotmail.com)

    SvarSlett
  58. Ojojoj, den var såååå fin!!
    KLART jeg er med på denne!!! 3 lodd på meg :)

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  59. 4 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  60. Å så mye flott!!

    Hviver meg med på tre lodd jeg :)

    En fin helg til deg!!

    SvarSlett
  61. Vanvittig nydelig!
    Du kledde den ekstremt godt må jeg si :)

    Jeg trekker 2 lodd, tusen takk!
    Siw

    SvarSlett
  62. Fantastisk fin giveaway! Et lodd til meg :)

    SvarSlett
  63. Jeg er solgt - den jakken du har på var bare helt herlig!
    Jeg ønsker meg 2 lodd, og krysser alt jeg har av bein, armer, fingre og tær ;)

    SvarSlett
  64. FOR ei gave! Mange eg kunne tenke meg! 4 lodd på meg då, krysser alt eg har! God helg til deg :)

    Mvh Randi

    rkrovel@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Oi så lekker!
    4 lodd ble det på meg da :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  66. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))Kjempefin!Og definitivt noe som ikke alle har =)
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 295 facebook venner via privat melding

    --------> 3 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  67. Superfin premie, jeg tar 4 lodd og krysser alle fingre og tær :)

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  68. Så fin:)

    Tar 1lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  69. Så nydelig kofte:)eg tar 3 lodd:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  70. Så nydelig! Og du er flott. To lodd på meg!

    SvarSlett
  71. wow, så flott:):)
    Krysser fingrene og tar 4 lodd:)

    SvarSlett
  72. ♥༻♥ Prøver lykken og takker ja til 3 stk lodd.
    Nydelig kofte, blir gjerne dens eier :)
    Ha en herlig søndag! ♥༻♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  73. Så fin premie!! :) Eg prøver lykka med 3 lodd - kommentar, følger bloggen og følger jumperfabrikken på facebook :)

    God søndag

    Klem fra marita

    SvarSlett
  74. Såååå fin!
    Jeg trekker tre lodd.
    B)

    mettefjellh@gmail.com

    SvarSlett
  75. Da tar jeg tre lodd.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  76. så nydeleg!!
    både genseren og du, hihi ;)

    to lodd til meg

    SvarSlett
  77. Hei!

    Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 4 lodd! Linker på Facebook! :D

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  78. Skjønner veldig godt at du takket ja til dette, Christine! SÅ fine ting:)
    Jeg tar to lodd og krysser fingre og tær.
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  79. Jag tar en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  80. For en utrolig fin kofte. Jeg trekker 4 lykkelodd, og krysser fingrene for at jeg vinner. ;)
    Kjempe fin blogg du har! Gleder meg til å følge deg videre. Ha en fortsatt fin søndag. :)

    SvarSlett
  81. Hei!
    Fantastiske kofter! Eg vil gjerne vere med, og trekker 2 lodd.
    Flott blogg du har!
    Mvh
    Marie
    marie_rossland@hotmail.com

    SvarSlett
  82. Denne genseren (hovedbildene dine) likte jeg kjempegodt. Kul knepping og lekre farger og snitt!

    Kaster meg på som følger og kommenterer her :) Altså 2 stk. lodd og kryssede fingre til meg ;)

    Fin søndag til deg :)

    //Beate

    SvarSlett
  83. Tar to lodd :)
    Følger Jumperfabrikken også.


    hilde

    gipsund@netcom.no

    SvarSlett
  84. Dette må jeg være med på! Så urolig fin:) Jeg tar 4 lodd.

    SvarSlett
  85. Fn blogg og nydelig genser. 1 lodd til meg!

    SvarSlett
  86. To lodd til! Har linket og følger.....

    SvarSlett
  87. 2 lodd håper jeg på!
    Facebookfan!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  88. Ja, den vil jeg gjerne vinne - så flott! Ett lodd til meg!
    Ha en god søndag!

    SvarSlett
  89. Hvor er de smukke.
    3 lodder til mig.

    RikkeRøjkjær

    SvarSlett
  90. Sååå fine kofter!!! Prøver lykken med 3 håpefulle lodd!!! Mvh. Ruth

    SvarSlett
  91. SÅ fine kofter! Jeg tar gjerne et lodd!

    SvarSlett
  92. 2 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  93. Utrolig flott kofte! Kunne godt tenkt meg en sånn en :) Jeg tar tre lodd (kommentar, følger, link).

    Det er et aldri så lite lotteri på gang inne hos meg også.

    SvarSlett
  94. Så fin genser!!
    To lodd til meg


    Mvh Siri

    sies77(@)gmail.com

    SvarSlett
  95. Den koften er kjempefin! =D
    Da ble det tre lodd på meg =D

    SvarSlett
  96. Så fine gensere! Jeg blir med! 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  97. Nydelige gensere! Det blir to lodd på meg (kommentar og facebook) =)

    SvarSlett
  98. Trenger litt varme så jeg trekker 2 lykkelodd!

    Carpe diem ;)

    SvarSlett
  99. Fantastisk fin, gleder meg til å sjekke ut hele kolleksjonen. Det blir 3 lodd på meg (Facebook, følger og kommentar). Lykke til videre med din fine blogg.

    SvarSlett
  100. Et lykke(?)lodd på meg.
    matpakkemamma(a)gmail.com

    SvarSlett
  101. Jeg blir med, og tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  102. elsker kofta!
    satser på å ha vinnerlykke med 2 lodd :)

    m.solbakken@gmail.com

    SvarSlett
  103. Kjempefine kofter!!! Jeg vil gjerne ha et lodd:)

    g_flottum@hotmail.com

    SvarSlett
  104. Jeg tar tre lodd!
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  105. superflott premie, trekk eit lykkelodd :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  106. Så mange fine gensere! Jeg blir gjerne med med 1 lodd. onetemari@hotmail.com

    SvarSlett
  107. Åhh...så flotte disse var! :)
    Jeg liker facebooksiden og deltar med 2 lodd:)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  108. Jatakk! Jeg har den fiineste Jumperkjolen hengende og sier ikke nei takk til flere Jumper klær!
    3 lodd til meg!
    :)

    SvarSlett
  109. Nydelige farger! Og mye vakkert fra jumperfabrikken. 3 lodd på meg:-)

    Magdalena:-)

    lenalinnea@hotmail.com

    SvarSlett
  110. Herlighet så nydelige gensere!! Skjønner godt du ble begeistret :O)
    Ja, jeg vil gjerne ha (både en og to av disse!!!) og tar 3 lodd :O)
    Superfin genser på deg, nydelige farger. Skikkelig retro - kult!!
    Klem, Nina

    SvarSlett
  111. Åh klart jag vill vara med och tävla! Jag älskar Jumperfabriken! :)

    Jag tar två lotter tack eftersom jag redan gillat dem på Facebook. ;)

    SvarSlett
  112. snupper 3 lodder, hvor er den fantastisk fin!!

    SvarSlett
  113. 3 lodd for meg :-)

    Stine Bratvold
    stini95@hotmail.com

    SvarSlett
  114. Åhguuud, så mye fint! :)
    2 lodd til meg, takk!

    SvarSlett
  115. Smuk, smuk strik... Jeg smider et lod i kurven og håber jeg får lov til at vælge en af de smukker modeller...

    SvarSlett
  116. Kjempefine ! Jeg tar 4 lodd, deler på facebook :)

    SvarSlett
  117. Hei!
    jeg vil gjerne være med i trekningen, tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  118. Utrolig kule gensere! Jeg MÅ være med i trekningen, og prøver lykken med 4 lodd. :)

    SvarSlett
  119. Koften er aldeles nydelig!! Må smile - mønsteret tar meg langt tilbake til deilige tenåringsår <3 og de fine gensere :) Må jo være med i trekningen da, kan du skjønne. klemmeklem

    SvarSlett
  120. Nydelig genser! Jeg tar to lodd og krysser fingrene. Har ikke hørt om dette merket før så må surfe litt på hjemmesiden og se hva de har:)

    (melina_vartdal@hotmailcom)

    SvarSlett
  121. Den var kjempefin! Jeg vil gjerne delta og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  122. Åååå, forelskelse ved første blikk på den fine "jumperen"..!!! :-)
    Hiver meg med største glede med og tar 3 lodd! (kommentar, følger av din blogg og følger Jumperfabrikken på fb). Krysser fingrene for vinnerlykke.. ;-)
    Lykke til til oss alle sammen!

    Mvh,
    Hege c",)

    SvarSlett
  123. Ååj, det var mange fine gensere! Slenger meg på som følger hos deg :)
    2 lodd!

    Ha en super dag! ;))

    SvarSlett
  124. To lodd til meg.
    Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  125. Wow en fantastisk giveaway, super lækkert strik!! Jeg kendte ikke mærket og heller ikke din blog, hvor er der fint her hos dig ;-) Jeg har straks tilmeldt mig som fast læser og vil meget gerne bede om 4 lodder.
    Mange gode hilsener

    Mette
    Mette.back@hotmail.com

    SvarSlett
  126. Så bra blogg.
    Super giveaway...og for et produkt....heldig den som vinner denne :-)
    Har fulgt alle trinn...så 4 lodd på meg.
    Så nå krysser jeg fingrene og håper....
    og så blir det spennende å følge deg fremover :-)

    SvarSlett
  127. Æ vil ha vil ha, vil haaaaa, vil haaaaaaaaaaaaaaaa.....- kremt....jatakk,- 4 lodd på mæ!! Håpa du e på bedringens vei og at vi kan treffes snart igjen :-))
    KLÆM!

    SvarSlett
  128. Superfin! Sånn vil eg gjerne ha :) 3 lodd til meg takk!

    SvarSlett
  129. Å herreguuuuuud for en nydelig genser. Måtte da ta 2 lodd. Liker på Face og kommentar. Håpe håpe håpe. Hilsen en som elsker mønstre fra 50 og 60 tallet.
    Ha en superduper kveld...
    hblk_@hotmail.com

    Hanne

    SvarSlett
  130. Ohh, fantaFAB genser!!
    Digger den:))
    Jeg er med, og trekker 4 lykkelodd ♥

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  131. Nydelige produkt!! :-D
    Eg tek 2 lodd, og satsar på max flax ;)

    caroline_rossland@hotmail.com

    SvarSlett
  132. Ett lodd på meg! Satser på suuupert vinnerhell;)

    - Birgitte Andersen -

    SvarSlett
  133. oj, den var fin! Jag prövar lyckan med 3 lotter :)

    Emelie
    emelie.soderberg1@gmail.com

    SvarSlett
  134. Krysser fingrene for at denne kan bli min - utrolig fin :)

    SvarSlett
  135. jeg er med! :D

    4 lodd på meg.gjort alt. jeg delte innlegget på facebook så alle kan se og være med de og viss de vil! =)

    marierlle.michaelsen@gmail.com

    SvarSlett
  136. tre lodd til meg:) Den blå genseren/kofta vil jeg ha!!!

    SvarSlett
  137. Åh! Den var fiin! Vil gjerne ha et lodd :)

    SvarSlett
  138. Hei!
    1 lodd til meg:-) Har desverre ikke egen blogg....Rannland@hotmail.com!

    SvarSlett
  139. Sikke en dejlig give away - jeg er helt sikkert med. 3 lodder til mig (linker i morgen, når jeg kommer til den stationære computer.)

    Oesterhoejsvej28@gmail.com

    SvarSlett
  140. Wow, så mye fint!!
    Jeg tar 3 lodd :)
    Kristine_sahr@hotmail.com

    SvarSlett
  141. Lekker ! Tar gjerne 3 lodd, tusen takk. D

    SvarSlett
  142. Jeg vil gjerne være med, og tar 4 lodd!

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  143. Så nydelig giveaway :) Jeg tar 4 lykkelodd

    Du har en av yndlingsbloggene mine.
    Masse masse inspirasjon her, alltid.
    Fin søndag til deg :)

    SvarSlett
  144. Vil veldig gjerne være med i denne supre give away!!
    To lykkelodd til meg ;)

    Eva

    SvarSlett
  145. FANTASTISK fin genser, tar 2 lodd :)))
    Mvh Mette

    metterokenesatgmail.com

    SvarSlett
  146. Så koselig blogg du har! ♥
    Jeg prøver lykken med tre lodd.
    Ønsker deg ei fortsatt god helg!
    Anne :)

    SvarSlett
  147. Super giveaway og super premie :)
    prøver meg med 4 lodd :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  148. STAS!!! Jeg vil ha en slik.
    Jeg tar ett lodd

    Hilsen Lise
    martiniussen@martiniussen.net

    SvarSlett
  149. 3 lodd til meg med liker, følger og kommentar,
    så håper jeg på at jeg lykke og hell har! :)

    Super giveaway :)

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  150. for en herlig premie, jeg er med med 2 lodd, tvi tvi!

    SvarSlett
  151. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  152. 2 lodd på meg :)

    Sara
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  153. Nostalgisk mønster, mine farger og morsom modell med nytt snitt - herlig!
    Følger bloggen og trekker meg 2 lodd ;0)

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  154. Åh, nr.2 og 3 nedenfra var helt nydelige.
    Det ble fire lodd på meg, og jeg krysser fingrene!

    SvarSlett
  155. Oj, denne var fin. Jeg trekker to lodd! :)

    God torsdag fra Simone

    SvarSlett
  156. Hei !
    FOR en nydelig genser !! Jeg krysser fingrene og takker ja til ett lodd !

    Mvh
    Kanutten (lenadrage@gmail.com)

    SvarSlett
  157. Kjempefin kofte,prøver lykken med 4 lodd :)

    Mvh
    Bente Tovås
    bente.tovas@gmail.com

    SvarSlett
  158. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    4 lodd
    on fb Gerda Nádor
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  159. Hei. For en flott premie. 1 lodd på meg.
    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Mvh Andrea

    SvarSlett
  160. Herlig – her var det mye fint! Og veldig passende nå når vinteren har kommet for fullt :) 3 lodd på meg.

    SvarSlett
  161. fiiiiin! jeg prøver lykken med 3 fin fine lodd!!

    SvarSlett
  162. Heisann, jeg vil gjerne være med og tar tre lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  163. Da ble det 3 lodd på meg også :) Delt innlegget og likt på Facebook :)

    r_kjelland@live.no

    SvarSlett
  164. For en flott kofte! Håper på vinnerflaks!

    SvarSlett
  165. Så utrolig mye flott de hadde! Jeg er følger og prøver lykken med to lodd!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  166. Fantastisk fin kofte! :-)
    1 lodd på meg,

    Tina

    snekkedulla@hotmail.com

    SvarSlett
  167. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    I like it! wonderful!
    3 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  168. Hi,Christine !
    Your "Give away"-cool ...
    I love the retro style and good quality ...
    Best wishes from Greece, Olga
    / link on the right panel of my blog: http://www.fotiouolga-olga.blogspot.gr/
    4 lodd
    ----------------------
    Hei, Christine!
    Din "gi bort"-cool ...
    Jeg elsker retro stil og god kvalitet ...
    Beste ønsker fra Hellas, Olga
    / Link på høyre panel av bloggen min: http://www.fotiouolga-olga.blogspot.gr/
    4 lodd

    SvarSlett
  169. Oh, så herlig! Ser for meg at denne kan varme ei frossen Lofot-jente hele vinteren gjennom :)
    Det skulle bli 4 lodd til meg, så nå krysser jeg bare fingrene!
    Klem,

    SvarSlett
  170. Jeg prøver lykken med 4 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/10/vinn-kofte.html
    Nydelig premie som hadde vært herlig å ha nå i vinter ♥

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  171. Så flott gave ,jeg vil gjerne være med.
    3 lodd på meg.

    Ha en fin kveld , Marit.

    SvarSlett
  172. Så fin! Jeg tar ett lodd:)
    hannehol@hotmail.com

    SvarSlett
  173. Nydelige gensere!
    Trekker 4 lodder på slutten her! :-)
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  174. jeg er med!
    benot@online.no

    SvarSlett
  175. 4 lodd og full pott på meg:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  176. 1 Lodd. Den var nydelig!
    Therese
    masiki(att)logstoff.com

    SvarSlett
  177. 2 lodd. Beste helsing Helene (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  178. Trenger du et lån ??
    Er du på jakt etter økonomisk bistand, Er du desperat behov for økonomisk hjelp? Hammers Finance Charter er her for å gi deg din forespurte låne beløpet forutsatt at du vil være i stand til å betale tilbake lånet. Vi gir ut lån til en kurs på 3% rente, for å søke kontakt oss på am_credit@outlook.com
    Du kan kontakte oss for alle typer lån som skolen lån, bil lån, hus lån, business lån, helse / medisinsk lån, etc
    For mer informasjon eller påmelding, kontakt oss på am_credit@outlook.com

    SvarSlett
  179. Hallo

    Vi er kristen organisasjon dannet for å hjelpe folk i behov av hjelper, for eksempel økonomiske help.So hvis du går gjennom økonomiske problemer eller er du i noen økonomisk rot, og du trenger midler til å starte opp din egen virksomhet, eller du trenger lån for å bosette din gjeld eller betale dine regninger, starte en hyggelig forretning, eller du finner det vanskelig å skaffe kapital lån fra lokale banker, kontakt oss i dag via e-post mrsdorothysmith01@gmail.com for Bibelen sier "" Luke 11:10 Alle som ber, han får; han som leter, han finner, og den som banker på, skal døren bli åpnet ".Så ikke la disse muligheten gå forbi deg fordi Jesus er den samme i går, i dag og for alltid more.Please disse er for seriøse tenkende og gud frykter People.

    Navnet ditt:
    KJØNN;
    ALDER;
    Land
    Lånebeløp:
    Lån Varighet:
    FORMÅL MED LÅNE;
    Dine månedlige inntekter;
    Gyldig Cell Phone Number:

    Takk for din forståelse til kontakt Mens vi venter

    hilsen
    Ledelse
    E-post: mrsdorothysmith01@gmail.com

    SvarSlett
  180. Jeg er Karin Paul. Jeg har et lån på 75000usd fra en utlåner. Jeg lovet å hjelpe ham med å annonsere sine tjenester til alle som har behov for lån. Ta kontakt med ham hvis du selv trenger et lån også. Leo Stevens Financial Company. Kontakt e-postadresse: leo_stevens@outlook.com

    SvarSlett
  181. LÅNANSØKNINGSSKEMA FOR Å FYLLES
    God dag, trenger du bedriftslån? Trenger du personlig lån? Gjør du
    Har tenkt å låne lån? I hvilken hensikt? Dette er å informere hele publikum
    At det er et lånefirma som gir lån med lav rente. vi
    Er en registrert og statlig godkjent låneutlån firm.we gi ut lån
    Til annen organisasjon, skoler, sykehus, enkeltpersoner, kirkevirksomhet
    Menn og kvinner som er økonomisk nede. Dette er en mulighet for deg til
    Utvide virksomheten din og betal alle deptene. Ikke nøl med å videresende din
    Søknad nå. For mer info, kontakt: philipmark198@yahoo.com

    SvarSlett
  182. Dårlig kreditt, okay! 100% aksept instant lån, få tilbud om 24 timer
    Få deg personlig lån fra (£) 5000 til (£) 90.000.000 USD, på 3,0%
    Rentesatsene våre lån er godt forsikret og maksimal sikkerhet er vår
    Prioritet, Er du økonomisk presset?
    Ser du etter midler til å betale av kreditter og gjeld
    Ser du etter økonomi for å sette opp din egen bedrift?
    Har du behov for private eller forretningsmessige lån til ulike formål?
    Ønsker du lån til å utføre store prosjekter
    Ønsker du finansiering for ulike andre prosesser?
    Merk: Vi tilbyr følgende lån til enkeltpersoner -
    * Kommersielle lån.
    * Personlige lån.
    * Business Loans.
    * Investeringer Lån.
    * Utviklingslån.
    * Oppkjøpslån.
    * Byggelån.
    * Business Loans og mange flere:
    Og mange flere med 3% rente;
    Email: Hvordan søke?
    For mer info, kontakt: Philipmark198@yahoo.com

    SvarSlett
  183. US-FINANSIERING I ALLE FIFTIGE STATER IKKE OPPFØRSEL FRONTPENGER
    Hvis all informasjon er inne, kan vi lukke om 30 dager.
    OGSÅ LØNN. Vi kan også hjelpe deg med det Rehab lånet.
    100% + LTV Jumbo Lån med Collateralized Program.
    $ 500 TUSENT TIL $ 100.000.000.00 MILL No Limit $$ BANK PRISER
    Super jumbo lån finansiering + revolverende økonomisk forhold.
    Lånevilkår vi tilbyr 5 YR - 7 YR - 10 YR - 15 YR 20 YR - 30 YR-FAST
    Ingen oppe kostnader - og ingen avgifter av noe slag til dagen du lukker med
    En topp 10 privatbank. Her er bare noen få lån vi kan tilby.


    Eiendomsutvikling Prosjekter. Resort Hotel. Multifamily.
    Energiprosjekter Solenergi. Vi tilbyr et forbedringsprogram for
    Gir Equity finansiering for et bredt utvalg av fast eiendom og
    Bedriftsprosjekter. Konstruksjon ---- Res $ 500 k og opp Shopping
    Centre --- Kjøpesentre --- Hoteller - Mange Mer hvis du er seriøs kontakt.
    Vennligst gi meg også din fullstendige e-post og postnummer.
    Så jeg kan kontakte deg. For mer informasjon vennligst kontakt: reliancetrustcompanies420@hotmail.com

    SvarSlett
  184. WE OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS.

    Are you a business man or woman? Are you in any financial mess or Do you need funds to start up your own business? Do you need a loan to start a nice Small Scale and medium business? Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital loan from local banks and other financial institutes?. Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@cheerful.com ( PergoCF@qualityservice.com ) PergoCF@gmail.com

    Our loans are well insured for maximum security is our priority, Our leading goal is to help you get the services you deserve, Our program is the quickest way to get what you need in a snap. Reduce your payments to ease the strain on your monthly expenses. Gain flexibility with which you can use for any purpose from vacations, to education, to unique purchases. Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@cheerful.com ( PergoCF@qualityservice.com ) PergoCF@gmail.com

    We offer a wide range of financial services which includes: Business Planning, Commercial and Development Finance, Properties and Mortgages, Debt Consolidation Loans, Business Loans, Private loans, Home Refinancing Loans with low interest rate at 1.00% per annul for individuals, companies and corporate bodies. Get the best for your family and own your dream home as well with our General Loan scheme. Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@cheerful.com ( PergoCF@qualityservice.com ) PergoCF@gmail.com

    WE OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS.

    Please, contact us for more information: PergoCF@qualityservice.com ( PergoCF@gmail.com ) PergoCF@cheerful.com
    Kindly write us back with the loan information;
    - Complete Name:
    - Loan amount needed:
    - Loan Duration:
    - Purpose of loan:
    - City / Country:
    - Telephone:
    - How Did You Hear About Us:

    If you are interested to get a loan then kindly write us with the loan requirement. Please, contact us for more information: PergoCF@qualityservice.com ( PergoCF@gmail.com ) PergoCF@cheerful.com
    Yours Sincerely,
    Mrs. Ceren Kelly
    PergoCF@gmail.com
    PergoCF@qualityservice.com
    PergoCF@cheerful.com

    We look forward to hear from you ASAP

    Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@cheerful.com

    SvarSlett
  185. Vi kan hjelpe deg med lånet $$$
    HOLA
    Vi er et privatregistrert kreditt selskap, vi tilbyr lån til selskaper
    folk og enkeltpersoner med lave renter. Vi tilbyr årets beste lån,
    gjeld konsolidering lån, venturekapital, kommersielt lån,
    studielån, boliglån eller lån for enhver legitim grunn. for mer informasjon
    kontakt: Reliancetrustcompanies420@hotmail.com

    SvarSlett
  186. Você precisa de empréstimo? Você precisa de financiamento 100%? voce esta cansado de
    pesquisa e hipotecas, rejeitaram consistentemente os bancos e outros
    instituições financeiras, willams loan ltd help está aqui para fazer sua dívida
    grátis e concedemos empréstimos a empresas, empresas, indústrias, pessoal,
    etc. Qualquer pessoa interessada, independentemente do seu país, deve entrar em contato conosco
    para ajuda por email: collinswillamsloanfirm@gmail.com

    ENCONTRAR E VOLTAR NOSSO FORMULÁRIO DE APLICAÇÃO DE EMPRÉSTIMO.
    *Primeiro nome:........
    *Último nome:........
    *Móvel :.........
    *Endereço :...........
    *Cidade :............
    *Código postal :.....
    * País: ..........
    * Tel: ..........
    * Quantidade de empréstimo necessária ..........
    * Duração do empréstimo: .........
    * Propósito do Empréstimo: ..........
    * Você solicitou um empréstimo antes: (Sim) (Não)
    * Ocupação: ..........
    Sua satisfação e sucesso financeiro são nosso objetivo e esperamos ouvir
    de você.
    Os meus cumprimentos

    SvarSlett
  187. Dette er å informere offentligheten om at Daniel Daniel, en privat lånegiver, har åpnet en økonomisk mulighet for alle som trenger økonomisk hjelp. Vi gir utlån til 2% rente til enkeltpersoner, firmaer og selskaper på en klar og forståelig vilkår. kontakt oss i dag via e-post slik at vi kan gi deg våre lånevilkår på danieljohnhome@gmail.com

    SvarSlett
  188. * Tilbyr en rente på 3% rentelån
    * Forsikring for kontantløs Entreprenør
    * Garanti for penger

    Med god kreditt score tilbyr Credit Financier Home sikkerhetslån og ikke-sikkerhetslån til enkeltpersoner eller selskaps- eller kooperative foreninger med det formål industrielle og personlige fordeler.

    Kontakt adresse:
    Whatsapp: +15184181390
    Direkte mail
    creditfinancierhome@gmail.com

    SvarSlett
  189. VELKOMMEN TIL PATRICIA KINGSMAN patriciakingsman.loans2016@gmail.com Vårt mål er å gi utmerket profesjonell service.

    Er du en forretningsmann eller kvinne? Er du i noe økonomisk rot, eller trenger du penger til å starte opp din egen bedrift? Trenger du et lån for å starte en fin liten skala og middels virksomhet? Har du lav kreditt score og du finner det vanskelig å skaffe kapitallån fra lokale banker og andre finansinstitusjoner ?.

    Våre lån er godt forsikret for maksimal sikkerhet er vår prioritet. Vårt ledende mål er å hjelpe deg med å få de tjenestene du fortjener. Vårt program er den raskeste måten å få det du trenger i et øyeblikk. Reduser betalingene dine for å lette belastningen på dine månedlige utgifter. Få fleksibilitet som du kan bruke til ethvert formål - fra ferier, til utdanning, til unike kjøp

    Vi tilbyr et bredt spekter av finansielle tjenester som inkluderer: Lån, Gjeldskonsolideringslån, Bedriftslån, Utlånslån, Lånesikret lån, Usikret lån, Lånlån, Lønningslån, Lån til lån, Kommersielle lån, Billån, Investeringslån, Utviklingslån, Oppkjøpslån, Byggelån, Lav rente på 2% per annullering for enkeltpersoner, bedrifter og bedriftsorganer. Få det beste for familien din og eie ditt drømmehjem også med vårt generelle lånesystem.

    Vi tilbyr alle typer lån - gjelder for rimelige lån.

    Vennligst kontakt oss for mer informasjon: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Vennligst skriv oss tilbake med låneinformasjonen;

    BORROWER INFORMASJON

    1) Fullnavn:
    2) Land:
    3) adresse:
    4) State:
    5) Sex:
    6) Sivilstatus:
    7) Yrke:
    8) Telefonnummer:
    9) Månedlig inntekt:
    10) Neste av Kin:
    11) Lånbeløp som trengs:
    12) Lånetid:
    13) Formål med lån:
    14) Spesifikk dato du trenger lånet:

    Hvis du er interessert i å få et lån, vennligst skriv oss med lånekravet.
    Vennligst kontakt oss for mer informasjon: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Med vennlig hilsen,
    Fru Patricia Kingsman
    patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Vi ser frem til å høre fra deg ASAP

    Interesserte søkere bør kontakte oss via e-post: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    SvarSlett
  190. Mitt navn er Mrs Patricia Kingsman, vi er en ny legit lån långivere i 2017, og vi liker å hjelpe enhver kropp som trenger økonomisk hjelp vi tilbyr fra $ 500,000.00 og $ 5.000.000.00, og vi gir også ut lån i euro over det, så hvis du trenger hjelp, vennligst send oss en epost på: patriciakingsman.loans2016@gmail.com slik at din låne transaksjon kan finne sted nå vil du være med lånet ditt i de neste 24 timene det er en rask overføring og er trygg uten forsinkelse. Så e-post: patriciakingsman.loans2016@gmail.com hvis interessert

    E-post: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    SvarSlett
  191. Vi tilbyr alle slags lån - gjelder for rimelige lån.

    Er du en forretningsmann eller kvinne? Er du i noe økonomisk rot, eller trenger du penger til å starte opp din egen bedrift? Trenger du et lån for å starte en fin liten skala og middels virksomhet? Har du lav kreditt score, og du finner det vanskelig å skaffe kapitallån fra lokale banker og andre finansinstitusjoner ?. Interesserte søkere bør kontakte oss via e-post: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Våre lån er godt forsikret for maksimal sikkerhet er vår prioritet. Vårt ledende mål er å hjelpe deg med å få de tjenestene du fortjener. Vårt program er den raskeste måten å få det du trenger på et øyeblikk. Reduser betalingene dine for å lette belastningen på den månedlige utgifter. Få fleksibilitet som du kan bruke til ethvert formål fra ferier, til utdanning, til unike kjøp. Interesserte søkere bør kontakte oss via e-post: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Vi tilbyr et bredt spekter av finansielle tjenester som inkluderer: Forretningsplanlegging, Kommersiell og utviklingsfinansiering, Egenskaper og boliglån, Gjeldskonsolideringslån, Virksomhetslån, Private lån, Hjemrefinansieringslån med lav rente på 2,00% per annullering for enkeltpersoner, selskaper og bedriftens organer. Få det beste for familien din og eie ditt drømmehjem også med vårt generelle lånesystem. Interesserte søkere bør kontakte oss via e-post: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Vi tilbyr alle slags lån - gjelder for rimelige lån.

    Vennligst kontakt oss for mer informasjon: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Vennligst skriv oss tilbake med låneinformasjonen;
    - Fullstendig navn:
    - Lånbeløp som trengs:
    - Lånetid:
    - Formålet med lånet:
    - By land:
    - Telefon:
    - Hvordan hørte du om oss:

    Hvis du er interessert i å få et lån, vennligst skriv oss med lånekravet. Vennligst kontakt oss for mer informasjon: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Med vennlig hilsen,
    Fru Patricia kingsman

    Vi ser frem til å høre fra deg ASAP

    Interesserte søkere bør kontakte oss via e-post: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    SvarSlett
  192. Er du en forretningsmann eller kvinne? Er du i noe økonomisk rot, eller trenger du penger til å starte opp din egen bedrift? Trenger du et lån for å starte en fin liten skala og middels virksomhet? Har du lav kreditt score, og du finner det vanskelig å skaffe kapitallån fra lokale banker og andre finansinstitusjoner ?. Interesserte søkere bør kontakte oss via e-post: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    SvarSlett
  193. Hilsener..
    Ta kontakt med oss ​​for ditt sikre og usikrede lån til en rente på 2%
    ........................................

    Er vanskeligheten med økonomien som påvirker deg i år, er banken din nektet å gi deg et lån til chrismasene? Hvis svaret ditt er ja, så trenger du et lån. Jeg er fru Patricia Kingsman, eieren av et utlånsselskap. Vi tilbyr trygge og sikre lån til en rente på 2%.

    * Er du økonomisk presset?
    * Ønsker du å betale penger og gjeld?
    * Søker du økonomi for å sette opp din egen bedrift?
    * Har du behov for private eller forretningsmessige lån til ulike formål?
    * Ønsker du lån til å utføre store prosjekter?

    Hvis du har noen av de ovennevnte problemene, kan vi hjelpe deg, men jeg vil at du skal forstå at vi gir ut lån til renten på 2%.

    * Lån noe opp til $ 95.000.000 USD.
    * Velg mellom 1 til 20 år å tilbakebetale.
    * Velg mellom månedlig og årlig tilbakebetaling Plan.
    * Fleksible lånevilkår.
    Vennligst hvis du er interessert, sjekk tilbake med oss ​​via denne e-postadressen: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Vi lover en 100% garanti for at du vil motta lånet ditt på slutten av denne låne transaksjonen. Det er ingen sikkerhetskontroll, ingen kredittsjekk

    hilsen
    Patricia Kingsman
    Patricia Kingsman låneselskap

    SvarSlett
  194. Hei alle sammen

    Jeg heter Daniel Asbjørn Arvid, og jeg er fra Norge. Jeg vil fortelle deg alle lånesøkere at det bare er et ekte låneselskap som tilbyr lån, og de hjalp meg med mitt lån. Selskapets navn er Macro låneselskap og lånegiver som hjalp meg med mitt lån hennes navn er fru patricia kingman så hvis du trenger et lån uten å bli scammed gå til dette selskapet nå og motta ditt lån der lån er trygt og fort det mail er patriciakingsman.loans2016@gmail.com så ønsker dere alle de beste lånesøkere dette er det virkelige selskapet som tilbyr lån.

    E-post: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Hilsen til dere alle

    SvarSlett
  195. Hei alle jeg heter Vetle Sunniva Asmalik er fra Norge, jeg har nettopp fått lånet mitt nå fra Patricia Kingsmans låneselskap, de er nytt lovlig låneselskap i 2017, og det har ikke vært lenge jeg mottok lånet fra dem, jeg fikk lånet fra dem i dag og nå som jeg legger inn denne meldingen, er jeg veldig glad dette selskapet er veldig bra, så alle som trenger et lån, ta kontakt med dette firmaet, de er virkelig gode der, posten er patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    SvarSlett